Reduir el trànsit intens que hi ha a la zona Sud de Santa Coloma de Cervelló (avinguda Baix Llobregat i Can Padró principalment)

Portada_signatures.JPGCanviar el sentit del trànsit actual (a abril 2024) de 4 carrers de Sta Coloma de Cervelló: avinguda Baix Llobregat, carrer de Can Padró, avinguda Santa Coloma i carrer Josep Ferrer. Amb la proposta , s’aconsegueix repartir el trànsit que prové de les urbanitzacions Cesalpina i Can Via de forma equitativa entre les zones Sud i Nord de Santa Coloma de Cervelló i es corregeix la situació actual on tot aquest trànsit intens es concentra exclusivament en la zona Sud. Tot aquest trànsit actual tan intens afecta de forma molt important a la qualitat de vida de tots els residents de la zona Sud i,particularment dins d' aquesta zona Sud, als residents de dos carrers molt estrets : Avinguda Baix Llobregat i Can Padró.

Al firmar, autorizo a Sergi a entregar la información que proporciono en este formulario a quienes tengan poder sobre este tema.

No mostraremos la dirección de correo electrónico públicamente en línea.

Más información...